První nebo duhá linie..

dyť je to jedno. Že to bude boj víme snad už všichni a začínám podléhat panice, že se dostanem na úroveň Itálie. A ne jenom my, ale celá Evropa.
Nicméně špatných zpráv je všude moc a tak to zkusme překlenout a zkusme si občas udělat chvíli pěknou a zábavnou. Dyť to taky může bejt naposled...

V noci jsem vyrážel a protože jsem byl celkem unavenej, tak za jízdy poslouchám pořady na YT a FB no a vyskočilo na mně video, který jsem si fakt užil. Nejsem žádnej diskofil, ale taky jsem si jich pár v životě užil a jestli jsem nikdy neměl chuť si na disko zajít, tak dnes v noci jo.
Italům už hrabe a tak si užívaj každej den, kdy se probuděj. Vědí, že ikdyž jsou zalezlý v karanténě a žijou, nemusí a nebude to na furt! Hudba léčí a jak jednou řekl Honza Nedvěd, není hudba dobrá a špatná. Každej máme něco co se mu líbí a hudba která pobaví je dobrá. A každá hudba někoho pobaví. A tohle mně bavilo jaxviň...

Jedna ukázková párty DJ z Palerma na balkóně.

Já teda nevim jestli to bude fungovat, protože tě to přesměruje na FB, ale snad to bude volně přístupný.
Snad jo, protože to je fakt borec na svym místě, né jak ti pouštěči písniček na plesech, v Rumburku na Hvězdě a jim podobní...

Jo a slovo tutti znamená, vše...:-) tak asi tam na lidi volá všichni ruce nahoru:-)
Jak najednou mam chuť umět italsky, vydat se tam (až bude po všem-jestli někdy bude)

Nemam roušku, mam jen trochu desinfekce na ruce a chir. rukavice. Ty by mi mohli vydržet možná měsíc. Napadá mně, jestli neni rouška v kufru ADR. No každopádně je tam maska s filtrem, ale tu nesmim rozdělat. Ikdyž si řikám, že to můžu jebat do huby...

Komentáře