Jídlo je prostě boží:-)

Moje celoživotní problémy s příjmem potravy se holt na mně dost podepsaly. A ikdyž byla chvilka kdy to bylo lepší, ale málem mně to zabilo, tak přesto že se snažim, naděje na úspěch se pomalu vytrácí.

Nejsem příznivcem kuchařskejch pořadů, ale pořady s Pohlreichem jsem měl rád všechny. Jenže to nebylo vždy čistě o vaření a když, tak mně asi přesvědčil jeho humor, zemitost a pohotovost, se na to koukat. Spíš jsem na to koukal kvůli Zděndovi...
Tak že Master Chef, Kašpárku vař či podobný, mně nikdy neoslovily a tak to mam i s televizníma soutěžema, ze kterejch mam osypky.

Protože jsem pokrytej menší zásobou dat, tak si můžu dovolit trávit čas na netu i ve fabrice a jak tak na to občas kouknu, tak na mně kdysi vypadl pořad 7pádů Honzy Dědka. Ten je vždycky dobrej, zve si tam lidi který mam rád a tak jsme si dal odběr myslim...

No tuhle se tam objevilo video s timhle "master chefem" neskutečně krásně mluví o jídle. To stojí za to...a doporučuju shlídnout najezený


Hodně mně překvapilo, že je o rok mladší než já. Tipnul bych mu v klidu pade....jo a chtěl jsem si tady napsat, že se chci podívat do jeho restauračky U Matěje.


Komentáře