Zalep mi bolístku

Zjišťuju, že po čtyřicítce navštěvuju felčary jak Horníček a prej to nebude kurva lepší...
To je dost znepokojivá zpráva, ale zatim se s tim dá žít. Až to nepujde, vyřešim to jednou provždy...
Nahoru se ještě nechystám a tak se tak nějak udržuju v tom chátráni a během toho se dál přesvědčuju ve svejch, možná mylnejch představách.
Do teď jsem totiž měl za to, a ještě furt z velký části mam, že v dnešní době už nějaký bylinky, přírodní extrakty, výtažky z aloe vera a ženšenu (kterej je dobrej na erekci jen tehdy, když se dobře přiváže) a podobný cajky, už prostě nefungujou. Že jsme od malička pumpovaný syntetikou, antibiotikama a všim možnym, a že lipovej květ je dobrej tak akorat na zakrytí dvorců krásnejch ňader mladý holky kdyz ji chceš cvaknout na instáč...
No rád bych se mejlil a trochu mi nahrává výrobek kosmetiky nebo čim se zabejvaj v TianDe.
To co si tady píšu, neni žádná placená reklama, na to můj blog nemá koule a ani na to nemám se s někym handrkovat. Prostě mně o svejch fakt skvělejch účincích přesvědčila tahle náplast.
Na svoji bolavou achylovku, kterou jsem si dojebal těma tvrdejma botama, jsem přiložil na noc ikdyž asi na dýl proužek 1x7cm a udělal jsem to dvakrát po sobě na noc a mám po bolesti. Neuvěřitelný
No a lidi to asi vědí, tak že ji firma nemá skladem a musim počkat. Každopádně si objednám tak čtyři do foroty, bo i na rýmu to bylo perfektní!

Komentáře