Testování Pilot Q8 od NiceBoy

To je ta kamerka co jsem si koupil do trucku, kde jsem neměl moc možností ji zatím pořádně vyzkoušet, tak jsme ji vzali do Tater Passatem B6.
Mmj to tam bylo moc fajn, ikdyž nastydlej a teď nemůžu chodit bo jsem si v tvrdejch zimních botech opět dokurvil tu achylovku na levý noze.

Video je bez úprav tak jak ji nahrála kamera v nejvyšší možný kvalitě a tak, jak bylo pouze po pospojování nahráno na youtube.






Neni to nejhorší, ale čekal jsem víc. Hlavně délku nouzových záznamů. 30sec mi příjde málo, protože jinak smyčky videí, který nejsou důležitý, se dají nastavit až na 5 minut...k čemu?
Nouzový videa, jak fungujou jsem si musel zjistit sám mailem od výrobce, protože v návodu se o tom nepíše.
Tak že celkový video 30sec
Záznam: prvních 10sec před nouzovou situací a 20sec po. Prostě třeba náraz a tak.
Nastavení nejvyšší citlivosti G senzoru spustí nahrávání i při bouchnití dveří, přejetí železničního přejezdu, výmol. Což může bejt dobrý při mírným ťukanci, ale brzy se zaplní karta nepřepisovatelnejma videama. Asi ji nastavim na střední citlivost.


Komentáře