Není pilot jako Pilot

Koupil jsem si onboard kameru od, a to jsem nevědel, českýho výrobce NiceBoy model Pilot Q8. No po pravdě kdybych to věděl, asi bych hledal jinde, přes to mně hřeje podpora český firmě. Nikterak už prodejce.
Kameru jsem objednal na Amazonu z Německa a vyšla mně i s kartou asi o 250,- Kč levněji než na alza.cz bez karty a to ještě bez poštovnýho do druhýho dne. Světe div se...
Videa to nahrává, zvuk to nahrává, ale co mně teda nasrali, že to nouzový video, kvůli kterýmu si to lidi kupujou, je jen 30sec. Potvrdili mi to i mailem. K čemu je pak nastaveni smyčky až 5min opravdu nechápu. Tak že jsem se opět zeptal a toho času bez odpovědi. Třeba ještě napíšou.
Zejtra vyrážíme do Tater, tak když si vzpomenu, zamknu si nějaký videa a hodím to sem ať vidíme jak kvalitní to je.


Komentáře