Tak se zase stěhujem

 Plánovaný další rodičovství nám vyšlo, takže jsme začli přemejšlet o cimře navíc. Věkovej rozdil mezi dětma v naší domácnosti je velkej a když se sejdou děti všechny, tak je to sice genderově vyvážený, ale o to větší důvod přihodit jizbu. 

Jak jednou řekl jeden smrad ve filmu s Arnoldem "kluci maj penis a holky vagínu".


Po dlouhejch peripetiích s hledáním domku, variantě nechat si ho postavit, jsme usoudili, že nám ujel vlak. Nutnost vyřešit bytovou situaci do několika málo měsíců, když nemáš cash a ani baujahr, nás přesvědčila o tom, že bude lepší shánět byt. A tak se stalo. Ženuška moje milovaná sehnala byt, vomrkli jsme ho a řekli si jdem do toho, bo za dva mesíce rodíme. Organizační průjem vynechám, bo to nedočteš. Dovolená na jaře naplánovaná původně na to, být s pani a novorozencem doma, užívat si je a dělat ji pomyšlení shořela jak papír od sekaný na částečný rekonstrukci bytu, aby se v něm dalo bydlet. 

Z celejch čtrnácti dnů, jsem měl asi půl dne volna a to poslední den v neděli, kdy jsem večer odjížděl do fabriky na noční šichtu. Po neskutečnym maratonu. 

To máte: "vystehovat veskerej nabytek co tam byl, sehnat nekoho kdo mi pomuze, sundat lina, tapety, sehnat zednika na stuky, srat se s odpadama, penetrovat, sehnat firmu na nivelaci podlah, vyhodit zednika a sehnat jinyho, zajet vybrat podlahu, zajet vybrat loznici, nechat vylejt nektery podlahy, vytopit sousedy a resit skodu, pohadat se s manzelkou, porodit, zase se srat s odpadama, penetrovat, privezt podlahu, sehnat nekoho kdo mi pomuze, nechat pro pani vycistit auto, koupit lednicku, koupit mycku, penetrovat, dodelat odpady, dolejt podlahu, malovat, sehnat nekoho kdo mi pomuze s 4m pvc po schodech a zbori zakony geometrie, malovat, koupit osvetleni, polozit podlahu, sehnat nekoho kdo mi pomuze odnosit zbytek loznice co jsem nezvladl sam do bytu, malovat, namontovat osvetleni, sestavit skrin, sestavit postel..." a dva tejdny v prdeli a ještě nebydlíme. Bo jsme ještě nezačli stěhovat☠️

Pak nemam bejt unavenej a čumět jak bulhar do mlátičky. 













Komentáře