Dobrý den...bei McDonalds u Ulmu

 To mi takhle končí výkon (pracovní doba řidiče kamionu), kterej se sice překračuje, alespoň u nás, naprosto pravidelně a nějak jsem neměl touhu prostě pokračovat dál. Vono to sice jede, ale není důvod se dřít, když nikdo nepřiplatí. Mimo to jsem měl druhej plán...

Jsem kousek nad Ulmem směrem na Norimberg a nacházim fajn čistou pumpu s mekáčem. A na ten jsem dostal chuť. Né že by tohle byl ten plán, ale lístků z hajzlů mam asi dvacet, tak to mi dá na rychlej dobrej oběd a nedám ani vorla. Zajdu vytáhnout další lístek z automatu, pak to...tohlecto, vomeju se a jdu na burger. Slušně pozdravim Hallo a týpek odvětí Dobrý den. Čtyři sekundy vybírám to co mam rád, jen jsem zapoměl název a v hlavě mi letí..."co to mlel, to vypadalo jako kdyby říkal dobrý den" no nic. Nehm ich bitte ein Big Tasty Bacon als menü. A ten kluk, co vypadal kompletně jako já asi o deset let mladší povídá.  Dobrý den a dáte si k tomu hranolky? Nahrbil jsem obočí a řikám "jaxte poznal, že jsem čech" on jenom zapíchnul prst do mýho trička...

Prohodili jsme o tom pár slov, jeho kolegyně taky češka mi to přinesla a slušně jsme se rozloučili. 

Fajn slyšet mateřštinu v cizině, byť je to za komínem a není to kamioňák...



No ale story s jídlem pokračuje. 
Jsem to venku na jejich lehoučkejch, ale mně příjemnejch židlich vdechnul a jdu do auta. Dám si cígo a dostanu chuť na jedno studený pivko. Otevřu ledničku a dejchne na mně podivnej odér šunky. Říkám si, že je v ní podezřelý teplíčko. No já jsem si tu lednici debil nějakym způsobem vypnul. Po zapnutí ukazuje 23st. Což asi pujde všechno vedle boudy do popelnice😡😡😡

Komentáře