Maksa. Teodor Maksa.

 Někdo by řekl, že mi mrdlo. Že jsem se zbláznil. Jiní říkají, jsi borec! No popravdě v době kdy píšu tenhle canc, nevím na jakou stranu se přiklonit. Moje současný rozpoložení je díky fyzický a psychický únavě ve stavu, (popíšu tady) že chvílema čumim jak půl prdele z křoví, chci vypnout a nejde to. Ale ono to pomine. Jednou nakonec všechno pomine. Stejně "to" nepřežijem. 

Léta páně 2020 v druhýho dne měsíce srpna se nám narodil synek jménem Teodor. Jméno né úplně častý, za to dle mýho názoru znělý...to prostě musí bejt chlap, kterej bude rodinu a mámu chránit, pomáhat ji na sklonku jejích sil, stát si za svým slovem a činem, ctít slušnost, bejt hrdej a zodpovědnej...sráčů je totiž okolo jak kdyby je shazovali z cepelínů. A k tomu mu dopomáhej bůh.......ale hovno, bůh neni. Musíme mu k tomu ukázat cestu my. Rodiče a okolí. 

Zatím ho můžu sotva držet za ruku, spíš drží on mně za prst. Tak snad se udrží a vezme si ze mně to nejlepší!


Komentáře