Tahle země není pro mě...

To jsem takhle ukončil šichtu kdesi u Bonnu. To je v Německu. Na soukromým parkovišti jakýsi nadace, kde jsem jim skládal vlek. Měl jsem dost času a protože jsem se celej tejden moc nehejbal, vydal jsem se na špacír procházkou k Rýnu a pak k nějaký zřícenině.

No v mym věku už by mě mohlo napadnout, že zřícenina asi bude na kopci…



Tohle ale neni ten kopec:)


Popravdě řečeno vůbec nechápu, jak v takovým stoupání mohli postavit takovou spoustu novejch baráků, jak tam dostávali materiál. A jeřáb?  Ani omylem.

Baráky krásný, ale tak malý pozemky okolo, že některý lidi ani nepotřebujou sekačku, protože ten metrovej pruh okolo ušlapou vrabci…

Bohužel jsem svůj vejlet v půli kopce vzdal. Přispělo k tomu moc faktorů. Jednak jsem byl od 2am na nohou, tak že už celkem unavenej, do toho jak se brzy stmívá, tak už nebylo pořádně vidět na zbytky cesty, která sice na Google Maps byla, ale na zemi prostě ne. Zapadaná listím. Spustil se solidní déšť a riziko toho, že bych si ustlal v místě kde už nikdo nikde neni, nikdo neví kde jsem a já si tam zlámu haxnu…nechtěl jsem to podcenit. Riziko bylo vysoký neůměrně tomu, že kdybych pokud tam vůbec došel, už bych z toho neviděl nic. A ikdyž můj iP 12Pro fotí skvěle i ve tmě, nebylo by to ono.

Jak jsem klesal zpět mezi baráky, tak jsem koukal a byl fascinovanej z toho místa. Těma vejlohama bylo vidět lidem do pokojů, kuchyní…bohužel jsem viděl jak se, pravděpodobně tatínek, učil s dcerkou a měl na xichtě roušku. U sebe doma ti lidi choděj s rouškama. Oni ti idioti jezděj v autech s rouškama na xichtě. Ikdyž v autě seděj sami. Oni jezděj na kolech s rouškama. Běhaj, seděj venku na zastávce.. Teď v době kdy si můžeme říct, že pandemii odzvonilo a ikdyž ta nemoc o který se ani nesmí psát, je pro určitý skupiny nebezpečná, můžeme žít bez restrikcí. Prostě nechápu. I já si tim prošel a mám pár kamarádů, kteří děkujou nevim komu, že tu můžou ještě bejt. Měli blbej průběh.


Tohle je fakt země nesvobody a je to škoda. Ti co dělaj bordel, věčně ničej veřejnej i soukromej majetek, přepadaj bílý holky, ničej a vykrádaj prodejny, domy, auta a všechna ta pakáž ma volný ruce ve všem.

Lidi co makaj, platěj na tenhle xindl, se nosej s rouškama, aby je náhodou někdo někde nenabonzoval. Ono asi ani není kam, ale vidím to na vlastní oči dnes a denně, jak ti obyčejný slušný lidi serou maggi v kostkách. Dyt’ oni se ani všem těm útokům ani nesmějí bránit. Nějaký soukromý vlastnictví obranných prostředků, prakticky nemyslitelný. Nošení čehokoli, co se prodává primárně na sebeobranu, je prakticky zakázaný a to pod celkem velkými tresty. 


Ve srovnání s naší krásnou Českou Republikou, naprostej disaster. Už pár němců mi říkalo ať se do Německa odstěhuju s celou rodinou. 

Někdy ty myšlenky mívám, ale vlastně nevím čemu a komu by to pomohlo. Jediný co vím, že v týhle zemi nesvobody bych nebyl šťastnej už vůbec.


Komentáře