Už si zase píšu

 ...to to netrvalo moc dlouho a zase jsem se vydal osamocen na pivni večeři. Doufám, že to nebude ta poslední večeře páně, bo to bych si kurva dal aspoň dvojitýho burgera...od Františka. No teda spíš od Patrika, ale protože sedim u Františka tak...snad jasný ne. 

Léčím si tady duši, na který mám vrásky, co bys dakarským speciálem nepřejel. Všechno stoji za hovno a bez podpory nejbližších...za dvě. 

Jo hovna myslim. 


A tak nějak jsem si před pár tejdny udělal radost, koupil jsem si brokovnici. Pumpu. S odjimatelnou pažbou. Chápej-můžu z toho udělat "terminátorku". Udělalo mi to snad radost? 


Ne.

No vlastně asi větší, než iP-12Pro za kterej bych měl ty flétny čtyři. Jsem ve věku, kdy mi dělaj radost materiální věci...měly by mi ji dělat, když už za ně utrácim, ale nějak to někde vázne. Ženy mi radost nedělaj, protože i ty nejkrásnější a nej ňňňň...se vdávaj a maj rodiny. Já mám taky rodinu. Ale já nejsem krásná ňňňň ženská a jako každej chlap (kterej to přizná) chci mít tu hypotetickou možnost a víru v to, že by tu byla ta eventuelní šance...


Jak řikám, všechno stojí za hovno. Možná ne, spíš jsem jenom blbě naladěnej a blíží se mi termín operace tříselný kýly. 

Tak třeba to je poslední příspěvek. Ikdyž jsem tim nikomu nepřispěl. 

A co. 

Sex, pivo, rock and roll. A to jsou vlastně ty drogy...

Komentáře