Pivo po práci zasloužený





 To jsem takhle vyfasoval devět vykládek v Bavorsku. 

Práce na dva dny, ale nejak se mi dařilo a tak jsem to poskládal v den první a poblíž viděl na navigaci jezero. Řikám si, kurva je hic jaxviňa, koupačka by se šikla. No kliknu na displej a dám navigovat. Navka sama řekne jestli je tam zákaz pro LKW oder nicht. Neřekla i když byl😂

Přes to to bylo k vodě ani ne dva kiláky, tak jsem to zapíchnul kus za cedulí na vyježděným plácku. Je tady samosběrný pole s kytkama. Pěšo jsem došel k vodě a řikám si, no kurva tady chci prostě někde stát. Asi 350m od vody je nějakej hof vypadajicí jako pila, ale pila to neni. Prostě se zeptám, jestli jim můžu stát na poli. Normálně na poli. Maj tam vjezd a ten kus je stejně zválenej, ale vypadá pevně. 

Traktorista velmi milej řiká, že jo v pohodě. Že to řekne šéfovi a cajk. Tak jsem se vrátil a dojel přes zákaz na místo. Ještě přišel šéf mi říct, ať se tam jdu vykoupat a že ať pozdravuju. 

No nelenil jsem. 

Jezero krasný, relativně malý, ale v Alpách. Kdo se kurva může při práci koupat v alpským jezeru. Já😄

 


Krasný malý útulný. V kiosku klasika pivo kafe klobása hranolky. No parkrát jsem se došel smočit mezi pivama a bylo to fajn. Nemaj tady platbu kartou a protože jsem hodlal v pěkným dni pokračovat až do noci, vyhledal jsem na gůglu bankomat a nebyl daleko. 2,2 km řikám si to dám. Mám tady inlajny, tak si tam zajedu. Přivožralej🤷🏼 Ale sere pes. Kdy se mi to zas poštěstí. No bankomat tam nebyl, protože obchoďák byl napůl zbouranej. Vyhledal jsem další, bo by cesta byla jinak zbytečná. Dalších 1,8km. Za nádražím. Podchod, hala, polizei...halt. Že prej se tam na bruslích nesmí, tak jsem se omluvil z neznalosti bo cizinec a dotázal se na bankomat. Poradili. 

Cestou zpět jsem šel halou ve fuseklích klidnej jako skřítek. Bo jsem neměl ani doklady.

Dojedu do auta, převlíknu propocený hadry, nazuju boty a vyrazim zpátky k jezeru bo chci pivo. 

21:10 maj už zavříno😬

No sednu, dám si cigáro a poslouchám ty, co si objednali na konci šichty piv víc. Najednou se rozvítilo žíznivý okno a stojej tam dva lidi. Vypálil jsem a ikdyž měli po zavíračce, ještě mi pivo prodal a dal hrst oříšků. Pomalu to srkám a vychutnávám a nadávám si do debilů, protože kdybych tam zůstal, těch pár éček by mi stačilo. 

Světla zhasínaj a od vedlejšího stolu na mně volá slečna ať si jdu k nim sednout. Seděla tam s chlapcem, o kterým se na prvni dobrou dalo říct, že je od jinud...je z Gambie, což je pod Senegalem, což je v západni Africe. Celou dobu spolu mluvili anglicky a tak jsem se omluvil, že anglicky umim jen tak abych nepošel hlady a s němčinou je to takový na vodě. 

Neměli problém a myslím, že tak hoďku jsme řešili všechny starosti světa. Bylo to neskutečně fajn...nepamatuju si jejich jména, ale bylo to fajn. Ona pak odešla asi na záchod a tak jsem tam s nim zůstal sám, On mluvil dobře německy, ale chvilkama jsem ho hledal, bo kdyby neměl otevřený oči, tak si myslim, že mluvim do tmy a tma na mně. Ona po chvíli přišla, že tam vedle u stanu je přátelská banda, jestli nepůjdem tam. Styděl jsem se za svoji mluvu a tak jsem se rozloučil s tím, že jdu spát. 

Bylo to fajn!

Nespim, ale píšu tenhle blog. No teda už jsem ho dopsal a tak jdu spát. 




Komentáře