Život není fair (čti: fér)

 Nic mi nedělá radost. 


Ani to, že se konečně blíží čas, kdy budu moct jít zase do práce. Už se mi tam ani nechce a tak bych spíš měl napsat, "kdy budu muset do práce".  Bylo by to ale nevděčný a to já nejsem. A nevděčný lidi mně serou, čímž pádem bych sral sám sebe. A to se mi i bez tý nevděčnosti docela daří. Protože se mi nedaří. Aspoň né tak jak bych chtěl. 

Nic mi nedělá radost. 


Ani to, že jsem relativně zdravej. A to je kurva rouhání☝🏻

Ani to, že jsem se pustil do výměny futer a dveří a celkem se mi to povedlo, když vemu v potaz, že jsem to nikdy nedělal, nemám moc nářadí, nemám pomocníka, nemám talent na stavební práce. 

Nic mi nedělá radost. 


Ani to, že už mám auto celkem v cajku a doufám, že na dlouhou dobu. Od začátku roku mně stálo stejně jako bych měl nový na leasing. 


Jedno mi přeci jen dělá radost. Děti. Miluju je!!!


Mělo by mi to stačit, ale já chci víc a nevim jak toho dosáhnout. Když vlastně nevim čeho  

To jsou zas úvahy...měl bych jít na pivo...


Edit: na pivu už teď jsem, tam to jsem psal z ubíjející nudy. 

Dělá mi radost výčepní:) ikdyž čepuje Kozla, není divnej, ale já si dal Radegast ryze hořkou 12*. Bo život není fér. Život je hořkej, tak že žádný extrabuřty. Ta jediná fotka tady je právě teď dělaná...



Je to všechno co by člověk měl chtít? Krásný zdravý děti, krásnou ženskou, střechu se zasranejma vymrdanejma ekonotama nad hlavou, povoz nevalnýho stavu na převoz z bodu A do bodu Bé, dobrý pivo méně často než sex, který není taky často? Já nevim, žiju ve střední evropě a neskromně můžu říct, že oproti lidem z jiných koutů světa, po kterejch mi je mimochodem úplný hovno, se mám dobře. Jenže oproti jinejm lidem z jinejch koutů světa jsem pěkně v piči...obrazně řečeno.

Chyběj mi kamarádi. Buď jsou moc daleko, nebo prostě nejsou. 

Chybí mi i ten posranej brácha. Jsou věci, který nelze zapomenout, lze je z části pochopit, asi nelze odpustit.

Chybí mi i ta posraná ségra. Jsou věci, který nelze zapomenout, lze je z části pochopit, asi nelze odpustit.


Život není fér, pro to piju. Nebo si snad někdo myslí, že mi to chutná...?


Jasně že kurva chutná...a hořce🖕🏻

Komentáře