Sport na Jedlové

Nemohu jinak, než se krátce podělit o zážitek z kousku dnešního odpoledne. 
Napadlo něco málo sněhu a už včera jsme byli s bráchou na Tolštejně trochu ohoblovat boby. 


No teda před tim jsem byl s pajdikem na střelnici vyvětrat hlavně a opíct si buřty hlavně:)


Dneska se všem dotázanejm nikam nechtělo a meli výmluvy a tak jsem s dětma vyrazil sám opět na Tolštejn. Děti rozhodně neměly, z tak luxusního sněhu, takovou radost jako já. Zřejmně proto, že musely chodit pěšky do kopce a ješte za sebou tahat ty blbý boby. Takovej už je život na čerstvým vzduchu. 
Já jsem si to na Tolštejně celkem užil. Teda hlavně tu cestu nahoru:)



Ale protože sníh na bobvání byl celkem hlubokej a kopec strmej, tak dětem rychle došly síly a nechtělo se jim. 
Uznal jsem za vhodný navštívit "Františkovy lázně"



a udělal jsem dobře. Velkej vlek dneska sice nejel, ale Fanda zprovoznil mini vlek pro děcka na sáňky a boby. Děcka to vytáhne nahoru, tam je teda lepší aby někdo byl a vyhaknul je, a můžou jezdit zadarmo do omrzení. Jedinou odměnou, krom radosti dětí, pro Fandu je to, že si tam pak na báru dáte něco k pití, případně menší dlabanec. Ale povinností to neni. Spíš tak ze slušnosti a vděku. A to mně, při dnešní bídě s přírodním sněhem příjde fakt neskutečný, protože tam vlastně skoro nikdo neni a ty prachy na provoz bez lidí prostě nevydělá. A jestli chceme aby tenhle areál zde zůstal, bylo by dobré ho podpořit, byť jen malou návštěvou a chabou útratou třeba za kafe. Stačí tuhle drobnou zmíňku o svělým místě pro zábavu šířit dál a vyzvat lidi ať se lidi přijedou s děckama sklouznout:-)

Komentáře