Furt se něco děje

Bo jinak by nebyly dějiny:)
No vlastně mně nějak nenapadá jako co psát, ale při tom mam na to chuť. Což znamená, že se vlastně při mym nedostatku času aj tak nudim. 
No v práci je to takový nijaký. Čekáme všichni na to co se bude dít, tak snad se jenom z toho vsichni neposerem. 
Still in Uniles a.s. Myslim, že tahle firma stojí za zmínku, ale o tom až někdy jindy. 
V poslední době se vlastně událo pár věcí, ale koho to zajímá...
Ve Štětí jsem odvezl most, před pár tejdny jsem se málem zkutálel ze srázu a pro to to ve fabrice nemám teď moc jednoduchý, nicméně jsem se zaregistroval jako člen odborový organizace, abych jako věděl...
A tak snad trochu pozitivní je to, že jsme byli na dovolený na moravě, kde si to děti hodně užili a my vlastně taky. 
Před pár dny jsem s pani oslavili desetiletý výročí svatby, tak jsem se trochu posnažil udělat peknej večír. No žrádlo se moc nepovedlo, ale tak co:))
Jinač jediná novinka je, že Nikolka jede popozejtří na tábor na tři tejdny, tak to jsem zvědavej kdo to jak zvládnem.  

Komentáře