Byli jsme pojezdit aneb Off road festival - Aro show 2012

Tenhle příspěvek bude jen velmi kratinkej, jelikož jsem se této skvělé zábavy neúčastnil nikterak dlouho. Respektive asi po první půli celýho setkání, jsem dorazil na motokrosovou trať do Ječovic. Ale nelituju ani toho výletu, ani toho zpoždění, protože naše malinkatá Teeerezka slavila svoje třetí narozeniny a to se musí oslavit. To naše kočička už taky nastoupila do školky. Aj slzička ukápla...
Zpět k offroudům. Na místo v pátek dopoledne, jsem přijel v sobotu k večeru, ale i tak to byla solidní zábava.
Proudem teklo pivo, vodka, nafta, bahno a sádlo z pečenejch bůčků:-)
Každopádně jsem poznal pár novejch lidí, pokecali jsme o autech, o ženskejch a vůbec o životě a v neděli těsně před odjezdem mně brácha vyhecoval, ať si to jdu taky zkusit. Když už mam tu čtvernožku...
Škoda že brácha neni tak dobrej kameraman, jako offrouďák, mohlo by to bejt lepší, ale každopádně jsem to auto taky pokřtil. Akorát nevim proč tam žvejkám jako debil:-) asi jak mi svítilo sluníčko do xichtu, tak jsem se nekontrolovaně křenil.


Off road zábava je fakt dobrá, prostě se sejde pár nadšenců kterejm voní nafta a benzín, neštítěj se vlézt po prsa do bahna, aby svoji káru vyprostili pomocí navijáku a ochotnýho kolegy kterej pomůže a rádi posouvaj hranice mezi tím co se ještě dá s autem pokořit a co už prostě ne. Lidi co maj rádi život, život v přírodě. Rádi venku jedí, pijou, souloží, baví se a spěj. Je to vlastně takovej novodobej tremping (dle mýho názoru). Na druhou stranu jde více méně o lidi který jsou dost líný na to trmácet se s teletinou na zádech mnoho kiláků lesem :-)  
(nic proti čundrákům, taky mně to bralo a klidně rád vyrazím).

Dnešní doba nabízí mnoho technickejch vymožeností a tak proč je nevyužít. Tak že na takovej víkendovej offrouďáckej  sraz se mimo svejch mazlíků, ať již v podobě káry nebo partnerky a nebo partnera, tahaj vleky na kterejch jsou další káry, mega obrovskej gril, hromady dřeva, sudy s vodou, elektrocentrála, sudy s pivem, bomby s plynem, pípy, lednice, hromady masa, velký stany, lavice, židle, osvětlení...no prostě jak kočovníci:-)
"Když mám tažný na 2,5tuny, tak proč ho nevyužít a jestli to má cestou žrát místo 11L nějakejch 15L na 100km to už je jedno. Hlavně že se pomějem, pobavíme a budem k tomu mít všechno co si budem přát."
Jo bylo to dobrý, tak zas někdy, až budu mít zpět svůj, nebo novej iPhone a budu moct pořídit kvalitní snímek či video.
A ještě pár fotek:-)























Komentáře