Po delší době opět v Nýdrlandu
Dostal jsem kšeft odvézt několikero málo palet s kartonáží do Holandska a jelikož to není tam, co by kamenem dohodil, bylo nutné sehnat také náklad zpět. No a protože politika mého zaměstnavatele není pro víkendování venku a chce aby se všechna jeho auta vrátila do pátečního večera, nebo do soboty na dvůr, tak shání co se dá. To mu chválím, ale jsem zvědav, jak dlouho mu to ještě vydrží.
Bylo nutné nakládat na třech místech, ale s ohledem na neznámou povahu nákladu, jeho zabezpečení a dobu nakládání, nebylo vše vypočítané tak jak by mělo. No to se koneckonců dá pochopit a osobně jsem počítal se spaním v Holandsku, protože nestihneme naložit na třetí nakládce, nebo se nestihneme dostat přes hranice dříve, než nám skončí výkon. (pracovní doba řidiče v mkd).
Nebyl by to takový problém, domu bychom dojeli někdy v sobotu večer, ale....
Holandsko je zvláštní země a vlastně celý BeNeLux. Dálniční poplatky se dají zaplatit pouze na hranicích a pak někde na vybraných místech jako jsou snad letiště, některé pošty a kdo ví vlastně kde ještě. Jo a prej na internetu, ale s tím zkušenost nemám. Každopádně moc míst, kam si zajedeš truckem, opřeš ho tak aby nikomu nepřekážel a koupíš mýto není. Funguje to tak, že na čáře a na benzínkách blízko hranic mýto prodávají. Nevím, jestli na Holandský straně, ale na německý jistě.
Žádné krabičky, jednotky, nalepovací známky atd. Prostě vezmeš tankovací kartu, v našem případě Shell, obsluze se sdělí na jak dlouho to potřebuješ a pár údajů o autě k tomu. Obsluha vystaví prostě obyčejný paragon z termotiskárny, kde je vše uvedeno a to je celý. Hned na vjezdu do země je kamera který sejme spz auta a pokud je mýto uhrazeno, je šance, že tě policie stavět nebude. Jenže když to chceš třeba na den, tak to platí do půlnoci toho dne, kdy do země vjedeš. Tak jsme zakoupili mýto na jeden den.
S hrůzou jsme jezdili od místa k místu, jen abychom stihli přejet přes čáru do říše, ale na konec to klaplo a asi o deset minut dříve, než bychom museli zastavit a spát do druhého dne, jsme čáru přejeli zpět.
Jsou to kolikrát opravdu nervy a člověk někdy nechápe proč a z jakého důvodu, v dnešní přetechnizované době, nejde asi tak jeden a půl miliardy věcí mnohem a mnohem jednodušeji.
No ale nakládka stromů...:-) to jsme měli jet s kláďákem a ne klasickým plachtovým návěsem. Sundat střechu z návěsu směrem zpředu dozadu, stáhnout obě plachty je docela očistec. No ale dali jsme to a nakonec jsme pozorovali jak to tam borcí lifrujou. No jsou to tam kluci zkouřený jak motorkáři, to je jasný. Tahat se jim tam moc nechce, i když tady to ještě šlo. Blbá práce si žádá čas...
I když o těch vyhulenkách by nám asi víc povyprávěl šofér, co nakládal na tom samém místě kde jsme měli poslední třetí nakládku. Ten tak páchnul spálenou trávou, že si nedovedu představit jak vypadala ta jeho kabina a hlavně ten smrad tam:-)
Přidávám tedy NECENZUROVANÉ video obsahující vulgarismy. Asi tři:-)
No a pár fotek...
Heh a ve středu tam pravděpodobně pojedu zasejc, ale už sám, bez parťáka. Chtělo by to nějakou pani...nejlépe tu moji!
Bylo nutné nakládat na třech místech, ale s ohledem na neznámou povahu nákladu, jeho zabezpečení a dobu nakládání, nebylo vše vypočítané tak jak by mělo. No to se koneckonců dá pochopit a osobně jsem počítal se spaním v Holandsku, protože nestihneme naložit na třetí nakládce, nebo se nestihneme dostat přes hranice dříve, než nám skončí výkon. (pracovní doba řidiče v mkd).
Nebyl by to takový problém, domu bychom dojeli někdy v sobotu večer, ale....
Holandsko je zvláštní země a vlastně celý BeNeLux. Dálniční poplatky se dají zaplatit pouze na hranicích a pak někde na vybraných místech jako jsou snad letiště, některé pošty a kdo ví vlastně kde ještě. Jo a prej na internetu, ale s tím zkušenost nemám. Každopádně moc míst, kam si zajedeš truckem, opřeš ho tak aby nikomu nepřekážel a koupíš mýto není. Funguje to tak, že na čáře a na benzínkách blízko hranic mýto prodávají. Nevím, jestli na Holandský straně, ale na německý jistě.
Žádné krabičky, jednotky, nalepovací známky atd. Prostě vezmeš tankovací kartu, v našem případě Shell, obsluze se sdělí na jak dlouho to potřebuješ a pár údajů o autě k tomu. Obsluha vystaví prostě obyčejný paragon z termotiskárny, kde je vše uvedeno a to je celý. Hned na vjezdu do země je kamera který sejme spz auta a pokud je mýto uhrazeno, je šance, že tě policie stavět nebude. Jenže když to chceš třeba na den, tak to platí do půlnoci toho dne, kdy do země vjedeš. Tak jsme zakoupili mýto na jeden den.
S hrůzou jsme jezdili od místa k místu, jen abychom stihli přejet přes čáru do říše, ale na konec to klaplo a asi o deset minut dříve, než bychom museli zastavit a spát do druhého dne, jsme čáru přejeli zpět.
Jsou to kolikrát opravdu nervy a člověk někdy nechápe proč a z jakého důvodu, v dnešní přetechnizované době, nejde asi tak jeden a půl miliardy věcí mnohem a mnohem jednodušeji.
No ale nakládka stromů...:-) to jsme měli jet s kláďákem a ne klasickým plachtovým návěsem. Sundat střechu z návěsu směrem zpředu dozadu, stáhnout obě plachty je docela očistec. No ale dali jsme to a nakonec jsme pozorovali jak to tam borcí lifrujou. No jsou to tam kluci zkouřený jak motorkáři, to je jasný. Tahat se jim tam moc nechce, i když tady to ještě šlo. Blbá práce si žádá čas...
I když o těch vyhulenkách by nám asi víc povyprávěl šofér, co nakládal na tom samém místě kde jsme měli poslední třetí nakládku. Ten tak páchnul spálenou trávou, že si nedovedu představit jak vypadala ta jeho kabina a hlavně ten smrad tam:-)
Přidávám tedy NECENZUROVANÉ video obsahující vulgarismy. Asi tři:-)
No a pár fotek...
Heh a ve středu tam pravděpodobně pojedu zasejc, ale už sám, bez parťáka. Chtělo by to nějakou pani...nejlépe tu moji!
Jo a tak jsem si zjistil jak se to mýto platí na internetu...heh možná lepší jak někde stavět a řešit to na pumpě.
OdpovědětVymazat